O vacanţă de vară

    După 21 de ani în care am tras de mine şi m-am întins cât am putut, în care am lucrat prea multe ore pe zi, am fost la cursuri, la facultate, la cabinet, am primit în dar
o vacanţă de vară de nouă săptămâni.

    Sunt psiholog şi propovăduiesc iubirea de sine, dar ce anume înseamnă? În ultimele două luni am început să fiu mai atentă la mine, a trebuit să învăţ baza bazelor: să merg la toaletă şi să beau apă atunci când îmi vine şi nu după 12-14 ore când ajung în sfârşit acasă. Încă îmi este greu să mă ţin de asta. Chiar acum cu greu m-am oprit şi am băut apă desi simţeam că mi se face rău de sete. Atât de multă vreme mi-am ignorat nevoile elementare ca să fiu mai eficientă, ca să nu ma opresc din ce aveam de făcut, ca să fiu pentru ceilalţi, ca să…

    Sunt o persoană codependentă. Imi este greu să fiu atentă la nevoile mele, la nevoile corpului meu. Mai degrabă voi fi atentă la ceea ce se întâmplă cu tine şi la nevoile tale. Poate de asta şi pot fi prezentă in cabinet cu totul. Cu toate asta, aş vrea să cred că este loc de amândoi.

    Aş vrea să încep să învăţ să am grijă de mine şi să fac din asta o prioritate în aceste săptămâni sabatice, atât pentru mine, cât şi pentru clientele mele

Love Anca


Comentarii

Postări populare